(Android/iOS) Dancing Road: Color Ball Run! huijaa generaattorikolikoita
Feb 12, 2022 7:04:05 GMT 10
Post by fimbcoghangponavs on Feb 12, 2022 7:04:05 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dancing Road: Color Ball Run! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dancing Road: Color Ball Run! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa generaattorikolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Dancing Road: Color Ball Run! 2022 version ▞▞▞
Iha okei
Joo onpa hyvä
Kirjaimellisesti mainospeli..Ihana pettymys..sinun on lukittava kaikki kappaleet mainoksella..Emmekä voi kelata eteenpäin..Voin hyväksyä, jos jotkin kappaleet joutuvat katsomaan mainoksia, mutta tämä on kirjaimellisesti kaikki kappaleet..Kuinka Nautinko pelaamisesta? Btw peli on mielenkiintoinen tho paitsi mainoksia
Toimii paremmin Android 10:ssä kuin 7.0:ssa, koska se on paljon nopeampi uudemmissa versioissa
Ilmainen Generaattori Kolikot Ja Elää Varten DANCING ROAD ...
Haku - Steam
Piano Dream: Napauta piano-laatat luoda musiikkia - APKSalad
Pidän pelistä, että se on hauskaa, mutta en usko, että se on niin hyvä, koska sydämiä on rajallinen määrä💔☹️ Ja myös jos haluat saada uuden kappaleen, sinun on katsottava siitä mainos ja kokeilin muutaman kerran mutta joka kerta se ei anna minun mennä ja sitten menetän sydämeni
Dancing Road: Color Ball Run! מוזיקה tlq
Joka kerta kun kuolet, tulee mainoksia, ja kun poistut jostain noista ramppijutuista, se ilmestyy hyvin äkillisesti, joten en voi ohittaa sitä minulle. Herkkyys on liian korkea ja kun en edes koske eriväriseen palloon , se tappaa minut On myös tärinää, kun menen rampille, jossa se muuttaa ky-pallon väriä ja se häiritsee minua paljon
Hyvä offline-peli, voi olla häiritsevä, mutta sitä paitsi se on tarpeeksi hyvä♡ Pääsin siitä eroon lopulta, mutta kadun sitä todella, koska nyt se ei anna minun ladata sitä!! 😭
Ensinnäkin peli on varmasti upea. mutta jokaisen kappaleen lukitus on avattava mainoksen kautta tai sinun on ostettava se (pelistä ansaitsemillasi kolikoilla), mikä oli mielestäni järkevää, mutta se johtaa sitten ponnahdusikkunaan, jossa sanotaan, että tarvitset VIP-jäsenyyden. Ja jokainen kappale, jonka yritin avata videolla, sanoi, ettei videota ollut saatavilla. Ironista mainosten määrään nähden. ei todellakaan ole suosikkipelini, mutta kappalevalikoima on laaja, mikä on mielestäni loistava. mutta mainokset vähentävät pelin nautintoa. Poistetaan toistaiseksi.
Kiva peli paljon musiikkia ja melko helppoa suositella
Peli on todella hauska ja rakastan musiikkia, mutta sitten se lakkasi toimimasta ilman syytä. Se sanoi, että tarkista yhteys, vaikka olisin yhteydessä. Yritin poistaa sen ja ladata sen uudelleen, mutta se ei silti toiminut!
Skirt on, Bbw big booty hood tube, Telugu village auntys ...
Hyvät musat
Saraan siisti
Syy, miksi annoin tälle kaksi tähteä, johtuu siitä, että se oli aluksi hauskaa. Mutta kun kuolin ensimmäistä kertaa, uskalsin katsoa mainoksen jatkaakseni. Joten napsautin sitä, mutta se sanoi vain: mainos ei ole saatavilla. Tämä saattoi johtua Internetistäni, joten tarkistin yhteyden. iPadini oli täysin kytketty. Suosittelen tätä peliä ihmisille, jotka eivät ärsytä
Se oli hauska ja siisti konsepti. Jos kuitenkin sotket, sinun on katsottava mainos JOKA kerta . Kappaleen valitsemiseksi sinun TÄYTYY KATSO MAINOS, ellei se ole yksi 8-bittisistä kappaleista saatavilla olevien kappaleiden luettelon lopussa. En halua soittaa Midi-musiikkia ja katsella miljoonia mainoksia..Ymmärrän, että tarvitset tuloja, enkä minua haittaa, mutta tämä oli ylivoimaista mainoksissa.
Street Racing HD Racing pjl
Best cheap luxury holidays, Trip acronym in conflict, How to ...
Just Dance Now Piano Tiles 2 Smash Colors 3D Hop Ball 3D DANCING ROAD: COLOR BALL RUN Piano Music Go 2019: EDM Juegos de Piano Beat Blade: Dash Dance MAGIC
Se on erittäin hyvä sovellus. Mutta sillä voi olla samanlaisia teemoja jokaiselle vuodenajalle tai lomalle, kuten joulun aika. Mutta kaiken kaikkiaan se on hyvä peli.
Tämä peli oli aika hauska ja haastava, mutta kappaleet ovat vain covereita ja kuulostaa siltä, että kuoleva vuohi laulaisi synnyttäessään, ei pahalla TAI se on vain oikea laulaja, jolla on erilainen ääni ja aivohalvaus. Mutta peli on hauska, koukuttava ja haastava. Ainoa asia, johon olen pettynyt, on musiikki, kuten sanoin, että kuoleva vuohi laulaa syntyessään.
Mainos mainos mainos mainos mainos mainos mainos mainos mainos inhoan tätä peliä on liian monta addddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd! Kaikki tässä pelissä on huonoa😒😒 Toivottavasti tämä yritys ei koskaan tee tällaista peliä enää koska se on kamalaa!!!😠😠
Ok, pidän todella tästä pelistä, mutta syy, miksi annan sille kaksi tähteä, johtuu siitä, että kun haluan maksaa jostain muusta kappaleesta kuin ensimmäisestä, se ei anna minun aina sanoa, että pelin lataaminen epäonnistui ja se sanoo myös, että yritä tarkistaa yhteys kun yhteydessäni ei ole mitään vikaa
Olen aina ajatellut, että tämä peli on koukuttava. Mutta sitten se alkoi häipyä noin 7 kertaa. Kun se lopetti häiriöt, peli kesti kauan latautua. Pitäisikö minun painaa päivityspainiketta? Muuten kuin mitä tapahtui, tämä peli on mielestäni todella hauska.
Sovellus on mahtava!! Vaikka olisi hienoa, jos pelien kehittäjät voisivat vähentää mainoksia. Niitä on liikaa ja se käy hermoilleni. Ja miksi en voi valita haluamaani musiikkia, kun se mainittiin selvästi mainoksessa?
hyvä peli 👍
Tämä sovellus on perseestä, sillä se salli vain minun soittaa aloituskappaleen ja lisätyn kappaleen, mutta muut kun napsautat Toista, he eivät anna sinun antaa sinulle ja kertovat sinulle, että sinun on tarkistettava yhteys, koska olen poistanut sovelluksen ja arvioin tämän 1 ja puoli. tähden syynhallinta ja grafiikka eivät ole hyviä musiikkivalintoja
Dancing Road: Color Ball Run! מוזיקה tlq
Ei päästä sisään
city, dance, moves, urban, colors, grafitti, blonde, look Public Domain; 4000x6000px smiling, woman, road, finger, human, person, face, gown,
Blink Road: Dancing Road Tiles
Kappaleet ovat covereita ja ne ovat kunnossa, mutta eivät mahtavia. Laulaja kattokruunulle ei tehnyt sille oikeutta. Se rikkoo myös musiikkipelien ykkössääntöä: se viivästyy. Se viivästyy vielä pahemmin, kun teet toisen mahdollisuuden. Se saa sinut katsomaan koko mainoksen saadaksesi mysteerilaatikon, joka on PALKKIOT, jonka olet JO Ansainnut kappaleen viimeistelystä. Se saa sinut katsomaan vähintään puolet mainoksesta (joskus koko jutusta) jokaisen kappaleen jälkeen. Se ei ole tarpeeksi haastavaa. Antaisin alemman arvosanan, jos voisin.
Dancing Road: Color Ball Run! Glasba ame
ei mitään niinkuin huijaava mainos!
See the Top Games iOS Apps in Finland on the App Store Charts by Free, Paid, and Top Grossing. ... Amanotes Pte. Ltd. Dancing Road: Color Ball Run!
Se on hauska peli, mutta aina kun palkki vaihtaa väriä, et tiedä mikä väri on, joten tason loppuun saattaminen vie yleensä paljon aikaa, mutta sen lisäksi se on aika hauskaa
Hauska peli, jos mainoksia ei olisi niin paljon! Se on valtava määrä mainoksia kaikilla tasoilla! Ymmärrän, että mainoksilla ansaitset rahaa, mutta voisit hieman helpottaa! Minusta jopa ensimmäinen taso oli hieman vaikea läpäistä. Antaisi paljon korkeamman arvosanan, jos mainonnan määrää vähennettäisiin edes vähän.
Joooo
Clash of clans hack tool apk no survey no password, The melting pot pittsburgh, Gemmy animated dancing singing snowman snow miser, Fern street west hartford
Mitä ihmettä tämä on? Tarkoitan, että sinun ei pitäisi luokitella tätä sovellusta peliksi, mainos on mainos, ok? Älä sekoita yksinkertaista määritelmää. laita sovelluksesi adware-osioon.